Job 24 van 51


Report this listing

Solliciteren



Dispatcher


Functie

Als bedrijf dat bestaat uit ervaren logistieke specialisten die zich richten op koffie, cacao, thee en andere waardevolle grondstoffen , bieden wij op maat gemaakte en digitaal ondersteunde logistieke oplossingen voor transport, opslag en diensten met toegevoegde waarde in heel Europa.

Vandaag de dag bieden zij nationale en internationale klanten alles van opslag en distributie, document- en douaneafhandeling, bemonstering, wegen, mengen en verwerken, tot en met land-, intermodaal en zeetransport. Met een eigen wagenpark, talrijke opslagfaciliteiten, eigen magazijnen en tal van diensten met toegevoegde waarde voor uw goederen, producten en grondstoffen, zorgen zij elke dag opnieuw voor uw goederen.


Wat ga je doen?

  • Je maakt transportopdrachten en volgt deze op, waarbij je problemen oplost.
  • De planning voor eigen chauffeurs en onderaannemers opmaken en deze proactief opvolgen zodat de goederen tijdig en volgens afspraak afgehaald en uitgeleverd worden, behoort ook tot jouw takenpakket.
  • Je stuurt de chauffeurs via transics aan. Afwijkingen van de laad- en/of lostijden hou je bij, waarbij de klant wordt geïnformeerd en je geeft de kosten in TAS in.
  • Je analyseert issues en brengt oplossingen aan.
  • Verder controleer je de aankoopfacturen en sta je mee in voor de facturatie en algemene administratieve taken.

Jouw profiel

Wie ben jij?

Als dispatcher ben je de spilfiguur tussen de opdrachtgever en vrachtwagenchauffeur. Veel telefonisch contact schrikt jou niet af.

Je kan zeer vlot met de computer overweg en leert snel nieuwe IT toepassingen (TAS-Transics). Je hebt een hands-on mentaliteit en weet jouw mannetje/vrouwtje te staan in een hectische, dynamische en vaak onvoorspelbare omgeving. Je blijft rustig onder stress, weet een goed overzicht te behouden en je kan goed multitasken.

Je bent sociaal, communicatief en een echte teamplayer die administratief sterk is. Ervaring is een vereiste . Gezond verstand, leergierigheid en gedrevenheid zijn belangrijker dan het juiste diploma. Een goede kennis van het Nederlands EN Engels is wel een must. Kennis van Oost-Europese talen is mooi meegenomen.

  • Klanten informeren over de transportvoorwaarden (kostprijs, formaliteiten, ...)
    Een commerciële oplossing voorstellen
  • Een transportdienst organiseren: Binnenvaart
  • De algemene dienstverlening opvolgen en controleren volgens de overeengekomen bepalingen (verloop van het transport, traceerbaarheid van de goederen, ...)
  • De facturering van het transport voorbereiden en/of controleren

Aanbod

Wat bieden we jou?

Een fijne werksfeer met een open en horizontale structuur.

Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, gsm + abonnement, laptop, fietsvergoeding,… Elke 3 maanden komen we samen in ons Clubke waar een tafelvoetbal, toppenbiljart, darts bord,.. staan. Soms worden aan deze avonden ook activiteiten gekoppeld zoals een quiz of dartstornooi,…

We bieden ook 2 x per week verse soep aan en naast water, koffie en thee, is frisdrank vrij te nemen.

Je werkt in een leuk team van 4 personen en in shiften (van 6u tot 14u/14u30 of van 10u30 tot einde dag (min. 18u30 ).

We vinden het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen. We geven jou de ruimte en het vertrouwen om te groeien in je carrière, maar ook als persoon. Zo krijg je ruimte om initiatief te nemen en mee te denken. We helpen je daarbij met:

- ondersteuning in de uitbouw van verschillende opleidings- en leermogelijkheden op jouw maat.

- een groot (internationaal) netwerk van collega’s die hun kennis graag met je delen en de autonomie om je eigen ontwikkelingspad uit te stippelen.

Solliciteren

Evi Van Den Bogaert
03 375 18 29.
exxperts.antwerpennoord@trixxo.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht